klachten

Klachten

Hebt u een klacht over een product, een online bestelling of onze dienstverlening? Laat het ons weten. We doen ons best uw klacht snel op te lossen.

Hebt u een klacht over een product?

Meld uw klacht bij een GAMMA-bouwmarkt bij u in de buurt. Neemt u wel de kassabon of (bij een online bestelling) de factuur mee. Gaat het om een product dat u al hebt verwerkt of dat u niet mee kunt nemen naar de bouwmarkt? Vul dan het contactformulier in.

Bij de afhandeling van klachten volgen we natuurlijk de wet. Informatie over uw rechten als consument vindt u op ConsuWijzer.nl. Op deze website van de overheid leest u ook wat u kunt doen als u niet tevreden bent over een aankoop.

Hebt u een klacht over onze dienstverlening?

Meld uw klacht bij een GAMMA-bouwmarkt bij u in de buurt of vul het contactformulier in.

Hebt u een klacht over een online bestelling?

Vul zo snel mogelijk ons contactformulier in. U ontvangt binnen 3 werkdagen een ontvangstbevestiging. Binnen 14 dagen hoort u hoe we uw klacht oplossen.

De webwinkel van GAMMA heeft het Thuiswinkel Waarborg. Dat betekent dat we voldoen aan de criteria op het gebied van wetgeving, veiligheid en financiële stabiliteit en de gedragsregels van Thuiswinkel.org.

Hebt u een verkeerd of beschadigd product ontvangen?

Bij online bestellingen adviseren wij u het pakket bij ontvangst te controleren. Merkt u bij levering dat u een verkeerd product hebt ontvangen? of dat het product is beschadigd? Laat het ons dan zo snel mogelijk weten via ons contactformulier. Wij doen ons best om het probleem snel op te lossen. Is het artikel beschadigd geraakt bij het uitpakken of daarna? Dan bent u zelf verantwoordelijk voor de schade. Ruilen of terugbrengen kan alleen als het product compleet is en (voor zover mogelijk) in de originele verpakking zit. Pak het product daarom niet verder uit / gebruik het niet meer dan nodig is om goed te kunnen beoordelen of u het wilt houden.

Hebt u online bij ons een product gekocht en gaat dit na een bepaalde tijd stuk?

Wanneer er garantie op het product zit, gaat u naar een GAMMA-bouwmarkt. Neemt u wel de factuur mee die u per e-mail hebt ontvangen. Afhankelijk van hoe lang het is geleden dat u het product kocht, wordt het vervangen of gerepareerd. Bij Garantie leest u er meer over.

Zit er geen garantie (meer) op het product? Vraag één van onze bouwmarktmedewerkers om advies.

Gaat het om een product dat u al hebt verwerkt of dat u niet mee kunt nemen naar de bouwmarkt? Vul dan ons contactformulier in.

Niet tevreden over de afhandeling van uw klacht?

Bent u niet tevreden over hoe GAMMA uw klacht over een online bestelling oplost? Thuiswinkel.org kan u helpen. Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie. Ook het Europees ODR Platform helpt bij de oplossing van klachten over online dienstverlening.