Kan jij wel wat deskundige hulp gebruiken of heb je weinig tijd om de klus zelf uit te voeren? Met de GAMMA klusservice heb je de juiste vakman voor jouw klus zo geregeld. GAMMA heeft een breed netwerk van professionele, externe partijen die op jouw verzoek aan de slag gaan. Maak snel en eenvoudig een afspraak! Dan neemt de vakman zo snel mogelijk contact met je op.

Welke klus wil je laten doen?

Hulp nodig met inmeten?

Je vloeren, raamdecoratie of deuren inmeten is een precieze klus. Het is belangrijk om je materialen goed in te meten, zodat je weet dat het exact past en je genoeg materialen koopt. Twijfel je of je de goede maten hebt? Maak dan gebruik van de GAMMA Inmeetservice, een ervaren vakman van onze kluspartner komt bij jou thuis alles inmeten. Zo weet je zeker dat je klus slaagt!

Ga naar de inmeetservice

Boek direct een vakman

Met onze klusservice staat er vandaag nog een vakman van onze kluspartner bij je op de stoep. De vakman komt op het door jou gewenste moment je klus uitvoeren.

  • Betaal eenvoudig achteraf
  • Één duidelijk tarief
  • 'Niet tevreden? Wij staan voor je klaar!'
Boek je vakman

Klushulp op afstand nodig?

Via onze video-kluschat kun je direct je klusvragen stellen aan 1 van onze klusexperts. Via Teams kun je gelijk jouw klussituatie laten zien en ontvang je advies op maat zodat je verder kunt met je klus.

Maak een afspraak

Veelgestelde vragen

Hoe werkt de klusservice?

1. Aanvragen
Geef aan welke klus je wil laten uitvoeren en krijg direct inzicht in de kosten

2. Datum kiezen
Geef een aantal data op die je voorkeur hebben. Binnen drie werkdagen nemen wij contact met je op.

3. Voorbereiden
Zorg dat je al het benodigde materiaal in huis hebt en de ruimtes klaar zijn om direct met de klus te beginnen

4. Betalen
Betaal eenvoudig achteraf

Wanneer wordt de klus ingepland?

We streven ernaar je klus binnen 3 werkdagen in te plannen op een door jouw opgegeven voorkeursdag. We bevestigen dit per mail. Mocht dit onverhoopt niet lukken dan nemen wij contact met je op om de klus in te plannen op een andere dag. In de aanvraag kan je maximaal 3 voorkeursdagen opgeven.

Wanneer wordt de klus uitgevoerd?

We streven er naar de klus uit te voeren op één van je voorkeursdagen. Lukt dit niet nemen we contact met je op. 95% wordt uitgevoerd op uiterlijk de laatste voorkeursdag. We streven er naar je klus uit te voeren binnen 3 tot 4 weken.

Hoe ziet zo’n dag eruit als de vakman langs komt?

Op de afgesproken datum en tijdstip komt de vakman langs. De vakman zal voor het uitvoeren van de klus, de klus met je doornemen. In het geval er sprake is van meerwerk wordt dit vooraf met je afgestemd zodat je niet voor verrassingen komt te staan. De vakman voert vervolgens de klus uit. Als de klus is afgerond vind de oplevering plaats. Na oplevering ontvang je direct een e-mail met daarin een iDeal betaallink. In sommige gevallen is betalen via iDeal nog niet mogelijk. Indien dit het geval is wordt dit duidelijk gecommuniceerd.

Komen er nog extra kosten bij?

De klus wordt uitgevoerd voor de kosten zoals aan jou bevestigd per mail. Mocht bij aanvang van de klus blijken dat er in tegenstelling tot datgene wat in de aanvraag stond toch meerwerk nodig of gewenst zijn wordt dit vooraf met je afgestemd. De montagekosten inclusief het eventuele meerwerk worden achteraf betaald via een iDeal betaallink. In sommige gevallen is betalen via iDeal nog niet mogelijk. Indien dit het geval is wordt dit duidelijk gecommuniceerd.

Kan ik een offerte aanvragen?

Als je van te voren meer inzicht wil in de kosten voor jouw specifieke klus, kun je een offerte aanvragen. Wel zijn hier kosten aan verbonden, om de onkosten van de vakman te dekken. Je kan een offerte aanvragen via de inmeetservice. Staat jouw klus daar niet bij? Vraag dan een vakman per uur aan en geef in de omschrijving aan voor welke klus je een offerte wil.

Hoe en wanneer moet ik betalen?

De montagekosten inclusief het eventuele weerwerk worden achteraf betaald via een iDeal betaallink. In sommige gevallen is betalen via iDeal nog niet mogelijk. Indien dit het geval is wordt dit duidelijk gecommuniceerd.

Wat moet ik allemaal in huis hebben op de montagedag?

Van de vakman mag je verwachten dat ze het benodigde gereedschap bij zich hebben. Van jou verwachten we dat je alle benodigde materialen in huis hebt. Twijfel je of je aan alle producten gedacht hebt, neem dan contact met ons op.

Moet ik voor alle gereedschap zorgen?

De vakman neemt alle gereedschap mee. Jij hoeft alleen te zorgen dat de benodigde materialen op de dag van montage aanwezig zijn.

Vragen of klachten over jouw klus?

Neem dan direct contact op met een van onze klusservice partners. Wil je precies weten wie jouw klus uitvoert, bekijk dan de bevestigingse-mail.

Jouw Montagedienst (o.a. raamdecoratie, vloeren, horren, deuren & airco’s):
088-8887271 - montageservice@gamma.nl

Zoofy (o.a. klusjesman, loodgieter, elektricien & timmerman):
085-0471277 - klantenservice@zoofy.nl

Outdoor Life Group (hout beton schuttingen):
088-0108620 - info@outdoorlifegroup.nl

Zonweringen:
• Telefoonnummer: 088-010 86 10
• E-mailadres: klantenservice@gamma.nl

Skantrae (Lundia deuren):
0316-586676 - verkoop@skantrae.com

Svedex (Arne & Bodil deuren):
0315-259930 - info@svedex.nl

Algemene klusservice vragen?
• Telefoonnummer: 088-010 86 10
• E-mailadres: klantenservice@gamma.nl

Recent bekeken