Bestellen & Betalen

Hoe kan ik betalen?

Welke methode je ook kiest, je betaalt altijd veilig.

iDEAL: Je betaalt online via je eigen bank. Het bedrag wordt meteen van je rekening afgeschreven.

VISA of Mastercard: Je kan bij ons ook gemakkelijk en veilig betalen met een creditcard. Je betaalgegevens worden versleuteld via de beveiligingsmethode SSL. Als je een MasterCard creditcard gebruikt, dan moet je een MasterCard SecureCode invoeren.

PayPal: Om met PayPal te kunnen betalen heb je een PayPal-account nodig. Je wordt vervolgens doorgestuurd naar de website van PayPal. Bij bedragen hoger dan 1.500 euro kun je niet met PayPal betalen.

GAMMA Cadeaupas: Je kunt ook betalen met de GAMMA cadeaupas in de webshop. Mocht het te betalen bedrag hoger zijn dan de waarde op de kaart, dan kan je voor het resterende bedrag een andere betaalmethode kiezen.

Achteraf betalen: Je kunt achteraf betalen via onze betaalpartner Klarna. Zodra wij de bestelling verzenden, ontvang je per e-mail een digitale factuur van Klarna. Je hebt vervolgens 14 dagen de tijd om te betalen. Klarna voert een kredietcheck uit.

Voor vragen over de achteraf betaling of een afgekeurde bestelling via Klarna, kun je contact opnemen met Klarna via 020-8082852 of de chat via klarna.nl/klantenservice.

Betalen in de GAMMA-bouwmarkt
In alle GAMMA-bouwmarkten kun je contant betalen. Ook worden alle reguliere betaalpassen en creditcards geaccepteerd. Betalen met American Express is helaas niet mogelijk.

Je kunt een bestelling op GAMMA.nl niet bij de kassa in de bouwmarkt afrekenen.

Het product is online niet meer leverbaar

Is een product niet meer leverbaar via de webshop? Check bij de productinformatie of het artikel op voorraad is bij een bouwmarkt bij jou in de buurt. De prijzen van artikelen op GAMMA.nl zijn gelijk aan de prijzen in de GAMMA-bouwmarkt.

Sommige producten zijn alleen in de bouwmarkt te koop. Dat staat er dan altijd duidelijk bij. Let op: de website geeft een administratieve voorraad aan van het artikel. Wil je zeker weten of het gewenste aantal ook daadwerkelijk voorradig is bij de bouwmarkt, neem dan telefonisch contact op met de betreffende bouwmarkt.

Ik heb geen bevestiging ontvangen / Is mijn bestelling gelukt?

Als je meer dan een uur geleden besteld hebt en je hebt geen bevestiging ontvangen en er staat ook niets in de SPAM van je mailbox, neem dan contact op met de klantenservice.

Je kunt ons bereiken op 088 – 010 86 10.

Van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 20:00 uur
Op zaterdag van 09:00 tot 17:00 uur
Op zondag van 12:00 tot 17:00 uur

Hoe wijzig/annuleer ik mijn bestelling?

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Het is helaas niet mogelijk om een bestelling die al geplaatst is te wijzigen. Neem wel altijd zo snel mogelijk contact op met de klantenservice, om jouw opties te bespreken. In de meeste gevallen is het mogelijk om de bestelling nog te annuleren.

Reeds verzonden?
Heb je al bericht gehad dat de bestelling is verzonden? Dan kun je de bestelling bij aflevering direct mee teruggeven aan de bezorger. Je kan de bestelling (m.u.v. maatwerk) ook kosteloos retourneren in een bouwmarkt bij jou in de buurt.

Als je gekozen hebt voor aflevering in een GAMMA-bouwmarkt, hoef je niets te doen. Wanneer je de bestelling na 7 dagen niet hebt opgehaald, stuurt de bouwmarkt deze automatisch terug naar GAMMA.nl.

Maatwerk wijzigen/annuleren
De bestelling van producten die we speciaal voor jou maken (zoals maatwerk raamdecoratie of samengestelde deuren) kan je niet wijzigen. Is je bestelling nog binnen 2 werkdagen geplaatst? Annuleer je bestelling via Mijn GAMMA of neem dan direct telefonisch contact op met de klantenservice op 088 – 010 86 10 of via Facebook & Twitter.

En maak je geen zorgen: Wilde je je bestelling wijzigen en heb je korting gehad? Dan ontvang je dit opnieuw bij je volgende vervangende bestelling. De bestelling is na 2 werkdagen na het plaatsen niet meer te annuleren.

Waar kan ik een vraag stellen over een product?

Heb je een vraag over één van onze producten of een klusvraag? Neem dan contact op met de klantenservice. Dit kan telefonisch via de klantenservice op 088 – 010 86 10 of via Facebook & Twitter.

Kan ik een offerte aanvragen voor producten?

Het is niet mogelijk om een offerte aan te maken voor de producten die wij aanbieden, dit is een vaste prijs. Via onze webshop kan je per artikel wat de prijs is voor de gewenste aantal stuks.

Wel kan je een offerte aanvragen voor jouw kleine én grote klussen bij GAMMA Klusservice.

Hoe annuleer ik mijn reservering in de bouwmarkt?

Neem contact op met de bouwmarkt waar de reservering staat. Zij halen de reservering uit het systeem.
> Vind je bouwmarkt

Een artikel dat ik heb besteld is nu goedkoper

Neem dan alsjeblieft contact met ons op. We kijken graag of we de korting voor je kunnen verrekenen! Zijn de artikelen aangeschaft in de bouwmarkt, dan willen we je vragen om hiermee naar de bouwmarkt te gaan.

Indien je bestelling meer dan 30 dagen geleden geleverd is, is het helaas niet mogelijk om de korting voor je te verrekenen.

Hoe bestel ik via de GAMMA webshop?

Bestellen doe je als volgt:

  1. Kies het product dat je wilt bestellen. Klik daarna op 'In winkelwagen'.
    In de winkelwagen zie je meteen de prijzen, kortingen en levertijd die voor je bestelling geldt. Alle prijzen zijn inclusief BTW.
  2. Zitten alle producten die je wilt bestellen in je winkelwagen?
    Plaats dan de bestelling door op 'Verder naar bestellen' te klikken.
  3. Kies je bezorgdag, vul je naam, adres en e-mailadres in en kies je betaalwijze.
  4. Controleer je bestelling en rond af door te betalen.
    Dat kan veilig met iDEAL, PayPal, creditcard, (gedeeltelijk met) een GAMMA cadeaupas of, indien aangeboden achteraf via Klarna.
  5. Als de bestelling is geplaatst, ontvang je een bevestiging via e-mail.

Tip
- Wanneer je een account hebt, dan gaat bestellen in de toekomst nog sneller. Je maakt gemakkelijk via Mijn GAMMA een persoonlijk account aan. Je hebt dan bovendien altijd een overzicht van je bestellingen.
- Als je een probleem hebt tijdens het bestellen, probeer het later opnieuw, op een ander apparaat, andere internetbrowser of verwijder je cookies.

Online bestellen met de GAMMA-app
Direct online bestellen kan ook via je smartphone. Download daarvoor de GAMMA-app.

Download voor Android
Download voor iPhone

Hoe bestel ik via de bouwmarkt?

Alle GAMMA-bouwmarkten hebben een bestelinfopunt: een zuil met een computer waarop je bestellingen kunt doen. Dat werkt hetzelfde als online bestellen. Wil je bijvoorbeeld een zwaar meubel kopen, maar je hebt niet de mogelijkheid om het veilig mee naar huis te nemen? Bij het bestelinfopunt regel je meteen dat het wordt thuisbezorgd. Betalen kan bij het bestelinfopunt alleen met pinpas of creditcard.

Bestellen via de servicebalie
Wanneer een artikel niet via de webshop en de bouwmarkt op voorraad is, kan deze vaak door de medewerker achter de servicebalie voor je besteld worden.
Meld je bij de servicebalie en geef aan welk artikel je graag wilt bestellen. De medewerker zal je verder helpen om het juiste artikel te bestellen en aan te geven wanneer deze geleverd wordt.
Mocht je een artikel bestellen voor een actieproduct, dan geldt de actieprijs wanneer je het product bestelt binnen de actieperiode.

Recent bekeken