GAMMA {0}
- Rozenstraat 3
- 3772JH Amersfoort
- +31 01234567
- Meer over deze bouwmarkt
Alleen open voor afhalen van bestellingen
Vanwege het coronavirus is het extra druk in onze webshop en is het mogelijk dat we later leveren dan gepland
Bij elk artikel en in de winkelwagen staat wat de levertijd is. Voor de meeste producten die op voorraad zijn geldt: op een werkdag voor 21.00 uur besteld, de volgende dag bezorgd.
Thuisbezorgen
Je kiest zelf een bezorgdag en of de bestelling wordt thuisbezorgd.
Langere levertijd?
Sommige artikelen hebben een langere levertijd. Bijvoorbeeld omdat ze niet op voorraad zijn, het op maat gemaakt moet worden of omdat ze rechtstreeks door de leverancier bij je worden thuisbezorgd. Wanneer je meer producten bestelt, bepaalt het artikel met de langste levertijd wanneer je totale bestelling wordt bezorgd.
Heb je maatwerk besteld?
Dan vind je de levertijd op de maatwerk pagina van het gekozen artikel. Wanneer je hebt gekozen voor aflevering bij een GAMMA-bouwmarkt, ontvang je een afhaalbericht per e-mail zodra de bestelling voor je klaar ligt.
Bij elk product én in de winkelwagen staat hoe je bestelling bezorgd wordt en wat dat kost. Zo weet je altijd vooraf waar je aan toe bent. Online bestellingen die je in de bouwmarkt kunt afhalen, kun je gratis afhalen. Als je bestelling door verschillende leveranciers wordt thuisbezorgd, betaal je maar 1 keer (de hoogste) bezorgkosten.
Type bestelling | Bezorger | Bezorgkosten | |
---|---|---|---|
Reguliere bestellingen | Thuisbezorgen door PostNL | Tot 50 euro: € 4,95 (gratis vanaf € 50,-) | |
Regulier met afwijkend formaat of breekbare inhoud | Thuisbezorgen door PostNL | tot 50 euro: € 6,95 (gratis vanaf € 50,-) | |
Zware of grote bestellingen | Thuisbezorgen door Extra@Home | € 29,- | |
EXTRA zware/grote bestellingen | Thuisbezorgen door Extra@Home | € 69,- | |
Levering door één van onze leveranciers | Verschillende bezorgdiensten | Vermeld bij het product |
Door extra drukte in onze webshop kan het zijn dat je bestelling later geleverd wordt dan gepland.
Heb je onlangs een bestelling geplaatst op GAMMA.nl en wil je graag de status van je order weten? Dat kan! (m.u.v. maatwerk)
Bekijk mijn orderstatus
Heb je een bestelling geplaatst terwijl je was ingelogd? Dan krijg je in Mijn GAMMA meer informatie over de inhoud van je pakket, orderstatus en bestelgeschiedenis.
Vanwege het coronavirus bezorgen op dit moment alleen maar contactloos. Dat betekent dat bezorgen zal aanbellen, het pakje klaar zal zetten en afstand zal houden. Voor de meest actuele informatie over de PostNL Parcel vind je op de volgende website meer informatie: https://www.postnl.nl/klantenservice/algemene-vragen/coronavirus
Op het moment dat je bestelling wordt verzonden vanuit ons verzendhuis, ontvang je van ons per e-mail een verzendbevestiging met een PostNL Track & Trace code. Hiermee kun je heel gemakkelijk je pakket volgen.
*In verband met het coronavirus leveren onze bezorgers alleen nog over de drempel van je woning (niet verder de woning in). We houden altijd een veilige afstand. Na het aanbellen doen onze bezorgers een stap achteruit. Wij vragen dit ook van de ontvanger.
Een handtekening zetten voor de schadevrije ontvangst wordt vervangen door het maken van een foto van het artikel over de drempel van de woning.
Zware of grote artikelen bezorgen wij thuis via Extra@Home. Dit is een service van PostNL. Volg je bestelling via Track & Trace.
Je ontvangt de avond vóór de bezorging een bericht van GAMMA met een Track & Trace code. Je ontvangt vanuit Extra@Home een e-mail met het 3-uurs tijdvak zodra de planning ‘s nachts is gemaakt. Op de bezorgdag zelf ontvang je vroeg in de ochtend ook nog een sms met het 3-uurs tijdvak waarin wij verwachten te komen.
Vanwege het coronavirus houden onze bezorgers gepaste afstand en bezorgen we contactloos.
De leverancier of de vervoerder neemt contact met je op zodra je bestelling klaar is voor verzending. Sommige leveranciers maken gebruik van de vaste vervoerder van Intergamma: DHB Logistiek.
Wanneer je bestelling producten bevat die door verschillende leveranciers worden bezorgd, zal elke leverancier apart contact met je opnemen.
De vervoerder streeft ernaar om de afgegeven leverdatum en -tijdvenster te respecteren. In een enkel geval kan het voorkomen dat van de leverdatum wordt afgeweken, in dat geval neemt de vervoerder of de klantenservice contact met je op.
Regels bij bezorging door de leverancier
- Het bezorgadres moet goed bereikbaar zijn via de openbare verharde weg. Voor deze weg mogen geen vervoersbeperkingen gelden.
- Je moet aanwezig zijn om het artikel in ontvangst te nemen.
- Verplaats en/of bescherm zodanig je privé eigendommen voorafgaand aan de levering, zodat de toegang geheel is vrijgemaakt ten behoeve van de levering.
- De vervoerder kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor schade aan privé eigendommen bij de levering.
Levering producten voor binnen
- Producten voor binnen worden over de eerste drempel van je woning of appartementencomplex geleverd.
- Artikelen worden vaak door één persoon geleverd, het kan voorkomen dat dit voor de (eerste) voordeur wordt geleverd, vanwege het gewicht of de vervoerswijze van deze producten.
Levering producten voor buiten
• Producten voor buiten worden naast of achter de vrachtwagen afgeleverd.
Als de omgeving het toelaat kan er op het erf geleverd worden, aangrenzend aan de openbare weg.
• Bouwmaterialen worden op de stoep naast of achter de vrachtwagen geleverd. Je dient er zelf voor te zorgen dat het product op je erf of in jouw tuin komt.
• Pallets, bokken en bigbags blijven na levering bij je achter.
In sommige gevallen neemt de vervoerder dit direct mee terug.
Heb je iets snel te repareren of te fixen, zoals een lekkende kraan en heeft het spoed? Met GAMMA Click & Collect bestel je online artikelen die beschikbaar zijn in de bouwmarkt, die je vervolgens kunt afhalen in de winkel.
Als je niet thuis bent wanneer je bestelling wordt bezorgd, doet de bezorger een kaartje bij jou in de bus. De vervolgstappen verschilt per bezorger:
PostNL
Als de bezorger je pakket ook niet bij je buren kan bezorgen, wordt het pakket afgeleverd bij het dichtstbijzijnde PostNL-pakketpunt. Vergeet niet je pakket binnen 7 dagen op te halen.
Extra@Home
Op het kaartje in de brievenbus staat dat je Extra@Home kunt bellen om een nieuwe bezorgafspraak te maken. Extra@Home bewaart jouw bestelling 5 dagen. Bel je niet voor een nieuwe bezorgafspraak? Dan wordt de bestelling teruggestuurd naar de webshop van GAMMA. Het geld dat je hebt betaald, storten we terug op je rekening.
Bezorging door de leverancier
Op het kaartje in de brievenbus staat dat je de vervoerder kunt bellen om een nieuwe bezorgafspraak te maken.
Als de bestelling is geplaatst, kun je de bezorgdag niet meer veranderen.
Als je na levering merkt dat er een artikel mist, neem dan direct contact op met onze klantenservice. Je kunt ons bereiken op 088– 010 86 10
We starten dan een onderzoek bij de vervoerder. Als we de bevestiging ontvangen dat het artikel onderweg is kwijtgeraakt, sturen wij je zo snel mogelijk het ontbrekende artikel toe of betalen we het aankoopbedrag van het artikel aan je terug.
Bij online bestellingen adviseren wij je direct het pakket bij ontvangst te controleren. GAMMA werkt zorgvuldig. Toch kan het gebeuren dat je een ander product ontvangt dan je hebt besteld. Of dat het artikel beschadigd is.
Is dat zo, laat het ons dan zo snel mogelijk weten.
Wij doen ons best om het probleem snel op te lossen. We kunnen je vragen om foto’s, dus gooi de verpakking niet weg.
Je kunt ons bereiken op 088– 010 86 10
Bestellingen kunnen alleen in Nederland bezorgd worden. Het factuuradres mag wel een buitenlands adres zijn.
Heb je grote producten in de GAMMA bouwmarkt gekocht die je niet met een aanhangwagen thuis krijgt? Dan kunnen wij deze producten bij jou thuis bezorgen. Wat dat kost, hangt van de afstand af. Voor de bezorging van zware materialen
zoals stenen, gelden speciale regels. Informeer bij de servicebalie van jouw GAMMA-bouwmarkt naar het tarief en voor meer informatie. Hier kun je ook een bezorgafspraak maken.
Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent over je bezorger. Als je wilt kun je het ons laten weten via ons contactformulier.
Is er schade in of om je woning ontstaan tijdens de bezorging, dan horen wij dit ook graag. Is je bestelling geleverd door Extra@Home? Wij vragen je de klacht zo snel mogelijk en het liefst binnen 48 uur hier te melden.
Heb je in de bouwmarkt je tuinmeubelen besteld en een bezorgmoment afgesproken? Kijk dan op deze pagina, hier vind je alle informatie met betrekking tot het leveren van de tuinmeubelen die je in de bouwmarkt hebt gekocht.